خاکشیر پاک شده، محصولی است که از پاک کردن و جداسازی کلیه عوامل غیرمطلوب از خاکشیر به دست می‌آید. خاکشیر یا پودر شیر، محصولی است که در اثر خشک کردن شیر تهیه می‌شود و برای استفاده در تولید محصولات لبنی مانند پنیر، دسر و بستنی و ... استفاده می‌شود. خاکشیر پاک شده با حذف عوامل غیرمطلوب از خاکشیر، مانند باکتری‌ها، ویروس‌ها، پودرهای آلوده و ...، به دلیل داشتن خلوص بالا و محتوای پروتئین، کلسیم و ویتامین‌های مختلف، به عنوان یک ماده مغذی بسیار حائز اهمیت است

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت خاکشیر پاک شده | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


خاکشیر پاک شده، محصولی است که از پاک کردن و جداسازی کلیه عوامل غیرمطلوب از خاکشیر به دست می‌آید. خاکشیر یا پودر شیر، محصولی است که در اثر خشک کردن شیر تهیه می‌شود و برای استفاده در تولید محصولات لبنی مانند پنیر، دسر و بستنی و ... استفاده می‌شود.  خاکشیر پاک شده با حذف عوامل غیرمطلوب از خاکشیر، مانند باکتری‌ها، ویروس‌ها، پودرهای آلوده و ...، به دلیل داشتن خلوص بالا و محتوای پروتئین، کلسیم و ویتامین‌های مختلف، به عنوان یک ماده مغذی بسیار حائز اهمیت است

قیمت خاکشیر پاک شده | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



از خاكشير پاك شده در توليد محصولات لبني، مواد غذايي، تكميلي و خوراك دام و طيور استفاده مي‌شود.

لازم به ذكر است كه براي خريد خاكشير پاك شده، بهتر است به نشاني معتبر و از توليدكنندگان معتبر و معاينه شده توسط مراجع بهداشتي اعتماد كنيد.

قيمت خاكشير پاك شده | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت خاكشير در عطاري-قيمت خاكشير در تركيه-قيمت خاكشير درجه يك-قيمت خاكشير در بازار شيراز خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت خاكشير پاك شده را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت خاكشير پاك شده | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت خاكشير پاك شده در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت خاكشير در عطاري-قيمت خاكشير در تركيه-قيمت خاكشير درجه يك-قيمت خاكشير در بازار شيراز با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت خاكشير پاك شده را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت خاكشير پاك شده | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

قيمت خاكشير پاك شده | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت خاكشير پاك شده و قيمت خاكشير در عطاري-قيمت خاكشير در تركيه-قيمت خاكشير درجه يك-قيمت خاكشير در بازار شيراز كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

قيمت خاكشير پاك شده | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

خواص خاكشير چيست ؟
خواص خاكشير بسيار زياد است و در عين حال كه بي‌ضرر است، در حالات مختلف اثرات مختلفي بر بدن دارد. مصرف خاكشير صبح ناشتا در آب جوش يا آب سرد، بدون شكر يا با شكر، قبل از غذا يا بعد آن، با فاصله‌اي از غذا يا بدون فاصله و يا حتي شب و روز و همچنين چگونگي استفاده از آن داراي اثرات متفاوتي براي بدن است.
به عنوان مثال كوبيده شده آن داراي خاصيت ضد اسهالي و در صورت بو دادن براي بيمار اسهالي موثر است. خاكشير با شربت سكنجبين صفرا زدا و با آب جوش حالت ضد بلغمي و با ترنجبين ضد سودايي است. در اينجا به برخي از خواص خاكشير اشاره شده است.

  • براي لاغري و كاهش وزن موثر مي باشد.
  • داراي خاصيت ضد اسهالي مي باشد.
  • مخلوط سكنجبين به همراه خاكشير صفرا زدا مي باشد.
  • خاكشير به همراه آب جوش حالت ضد بلغمي دارد.
  • خاكشير به همراه ترنجبين خاصيت ضد سودايي دارد.
  • خاكشير به همراه آب جوش داراي خاصيت ضد يبوست مي باشد.

چه كساني نبايد خاكشير بخورند؟
افرادي كه ورم و زخم معده دارند، توصيه مي‌شود مصرف خاكشير را محدود كنند.
خاكشير را مي‌توان از دو تا سه سال به بالا به كودكان داد و براي كودكان زير اين سن نيز شربت خاكشير را صاف كرد و تنها آب آن را به كودك داد.
-فرادي كه طبع سرد دارند و از بيماري‌هاي ناشي از طبع سرد از جمله روماتيسم و آرتروز رنج مي‌برند، بايد شربت خاكشير را محدود مصرف كنند يا مصرف آن همراه با عسل و عرق نعناع باشد.

قيمت خاكشير پاك شده | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
تاثير خواص خاكشير براي لاغري
خواص خاكشير براي لاغري تاثير شگفت انگيزدارد يكي از مهم ترين دلايل لاغر شدن و لاغر ماندن خوب كار كردن دستگاه گوارش مي باشد، اگر معده و روده ي شما خوب كار كند بدن به راحتي كاهش وزن پيدا مي كند و مهم تراز همه سلامتي شما كامل مي شود و ديگر ازبسياري بيماريهاي معده و روده در امان خواهيد بود.
خواص خاكشير و لاغري شكم
كنار رژيم هاي لاغري و ورزش مي توانند از بعضي گياهان و ادويه هايي كه در كاهش وزن نقش دارند استفاده كنند. خاكشير يكي از خوراكي هايي است كه از آن در تهيه شربت در فصول گرم استفاده مي شود.
خواص خاكشير داراي مزيت هاي دارويي و درماني زيادي مانند ادرار آوري، از بين بردن اسهال، از بين بردن كرم هاي روده و معده، قطع تب شديد، درمان التهابات كليه، ترميم زخم ها، از بين بردن ناراحتي هاي پوستي و آكنه مي باشد. همچنين گفتني است كه خاكشير در از بين بردن اسهال خوني و ترشحات زنانه كاربرد زيادي دارد. مصرف خاكشير و لاغري رابطه مستقيم با يكديگر دارند.
نحوه رژيم خاكشير و لاغري
براي رژيم لاغري با خاكشير، بايستي يك قاشق غذاخوري خاكشير را بشوييد و در يك ليوان آب ولرم حل كنيد، به آن مقداري شكر يا نبات سفيد اضافه كرده و هر روز صبح ناشتا، آن را بنوشيد و اين كار را مدتي ادامه دهيد.
خواهيد ديد بسياري از مشكلات گوارشي شما بر طرف شده، باعث كاهش وزن و لاغري بدن به مرور زمان و رسيدن به وزن ايده‌ال خواهد گرديد، ضمن اينكه از خواص فراوان خاكشير بر سلامت و تندرستي بدن نيز بهره‌مند خواهيد شد.
نحوه استفاده خاكشير و لاغري
بسياري از افرادي كه از رژيم هاي سخت لاغري استفاده مي كنند ممكن است دچار ضعف بدن در طي روز مي شوند. براي كاهش ضعف مي توانيد مقداري خاكشير و آب عسل را مخلوط كرده و مورد استفاده قرار دهيد.
براي تهيه آب عسل كافي است كه در يك ليتر آب مقدار يك عسل را جوشانده، حين جوش آمدن آب و عسل مقداري كف روي آن بوجود مي آيد كه بايد آن را برداريد و بعد از سرد شدن مورد استفاده قرار دهيد.
نكته ايي كه بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه حرارت باعث از دست رفتن بخشي از خواص عسل مي شود با اين حال تركيباتي در آن باقي مي مانند كه با مخلوط شدن با خاكشير در درمان ضعف جسمي موثر است.
خاكشير و درمان لاغري
يكي از مزاياي خاكشير علاوه بر كمك به كاهش وزن، كمك به افزايش وزن نيز مي باشد. همانطور كه در ابتدا ذكر شد نحوه استفاده از خاكشير در تاثير آن بر بدن متفاوت است. به عنوان مثال براي چاق شدن با خاكشير لازم است كه ابتدا مقداري خاكشير را شسته و در آب ولرم حل كرده و اجازه دهيد چند ساعت بماند.
سپس صبح ناشتا مقداري شير به آن اضافه كرده و ميل كنيد. استفاده از شير همراه خاكشير نقش زيادي در افزايش وزن دارد و استفاده از اين روش به مدت چند هفته مي تواند چند كيلو به وزن شما اضافه كند.

قيمت خاكشير پاك شده | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
فوايد ديگر خاكشير چيست؟
طب سنتي مصرف خاكشير را براي پاكسازي كبد توصيه مي‌ كند ، هر روز صبح 2 قاشق غذاخوري خاكشير رو در 2 ليوان آب بجوشانيد ، ناشتا ميل كنيد و تا نيم ساعت چيزي نخوريد .
دانه خاكشير را پس از پاك كردن و شستن به مقدار 2 تا 3 قاشق غذاخوري در يك ليوان آب شب­ خيسانده صبح ناشتا ميل نماييد وچند روز پي درپي تكرار كنيد.
اگر زياد جوش ميزنيد، حتما نوشيدن روزي يك ليوان خاكشير را در برنامه غذايي خود قرار دهيد. خاكشير خنك است و گرمي روزهاي داغ را خنثي مي كند و به پوستتان جلا و جلوه خاصي ميدهد.
خاكشير بخوريد تا پوست‌ تان روشن شود. براي از بين بردن لك‌هاي پوست به‌ويژه صورت يكي از بهترين روش‌ها، نوشيدن خاكشير و ترنجبين است.
روش شستن خاكشير
دانه‌هاي خاكشير داراي مقدار زيادي برگ و شن هستند، بنابراين قبل از مصرف خاكشير را به خوبي بشوييد. براي شستن خاكشير مطابق روش زير عمل كنيد:
ابتدا دانه‌هاي خاكشير را داخل يك كاسه بزرگ ريخته و مقداري آب به آن اضافه كنيد.
بعد از اضافه كردن آب، خاكشير را هم بزنيد تا دانه‌هاي آن جدا شوند.
كمي صبر كنيد تا خاكشير‌ها ته نشين شوند و برگ‌هاي داخل خاكشير به سطح آب بيايند، سپس آب ظرف را به آرامي خالي كنيد و مجددا آن را با آب پر كنيد.
اين كار را تا زماني‌كه آب روي سطح خاكشير زلال شود، تكرار كنيد.
سپس به خاكشير مقداري آب اضافه كرده و آن را هم بزنيد تا كاملا با آب مخلوط شود.
يك ظرف ديگر برداريد و خاكشير‌ها را به آرامي داخل آن بريزيد.

  • نوشيدني لاغركننده با خاكشير
  • آب ولرم :يك ليوان
  • خاكشير :2 قاشق
  • آب ليموي تازه :1 قاشق
  • گلاب :2 قاشق

طرز تهيه خاكشير
همه مواد را با يكديگر تركيب كنيد و به صورت روزانه در هر صبح ، ناشتا ميل كنيد تا پس از يك ماه تاثير آن را در كاهش وزن و چربي سوزي مشاهده كنيد . البته افزودن مقدار كمي شكر براي طعم بهتر آن به صورت دلخواه است اين نوشيدني علاوه بر كاهش وزن در طولاني مدت ، براي حفظ سلامت بدن نيز مفيد است.
نحوه مصرف خاكشير
براي بهره مندي از فوايد و خواص خاكشير مي‌توانيد آن را به يكي از سه روش زير مصرف كنيد:
خاكشير خيس خورده در آب : بعد از شستن خاكشير آن را به مدت چند ساعت در آب سرد بخيسانيد، سپس آن را استفاده كنيد.

قيمت خاكشير پاك شده | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
خاكشير جوشانده شده : مقداري خاكشير تميز را در قوري ريخته و به مدت ۱۰ دقيقه بجوشانيد، كمي صبر كنيد تا خنك شود، سپس آن را ميل كنيد.
ضماد : ابتدا خاكشير را به خوبي بشوييد، سپس آن را كوبيده و با آن ضماد تهيه كنيد، استفاده موضعي از اين ضماد به درمان زخم، جراحات و ورم كمك مي‌كند.
چگونه خاكشير جلوي ضعف و گرسنگي شما را مي گيرد
بسياري از افرادي كه از رژيم هاي سخت لاغري استفاده مي كنند ممكن است دچار ضعف بدن در طي روز شوند. براي كاهش ضعف مي توانيد مقداري خاكشير و آب عسل را مخلوط كرده و مورد استفاده قرار دهيد.
براي تهيه آب عسل كافيست كه در يك ليتر آب مقدار يك كيلو عسل را جوشانده، حين جوش آمدن آب و عسل مقداري كف روي آن بوجود مي آيد كه بايد آن را برداريد و بعد از سرد شدن مورد استفاده قرار دهيد.
نكته ايي كه بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه حرارت باعث از دست رفتن بخشي از خواص عسل مي شود با اين حال تركيباتي در آن باقي مي مانند كه با مخلوط شدن با خاكشير در درمان ضعف جسمي موثر است.
موارد منع مصرف خاكشير
افرادي كه دچار ورم و زخم معده هستند بايد مصرف خاكشير را محدود كنند. اشخاصي كه طبع سرد دارند و از بيماري‌هاي ناشي از طبع سرد از جمله روماتيسم و آرتروز رنج مي‌برند، بايد در استفاده از شربت خاكشير احتياط و آن را با عسل و عرق نعناع مصرف كنند.در سايت بيوتين مي توانيد انواع روش هاي لاغري را بخوانيد و بياموزيد.
فوايد ديگر خاكشير
مصرف خاكشير براي پاكسازي كبد توصيه مي‌ شود ، هر روز صبح 2 قاشق غذاخوري خاكشير رو در 2 ليوان آب بجوشانيد ، ناشتا ميل كنيد و تا نيم ساعت چيزي نخوريد .
دانه خاكشير را پس از پاك كردن و شستن به مقدار 2 تا 3 قاشق غذاخوري در يك ليوان آب شب­ خيسانده صبح ناشتا ميل نماييد وچند روز پي درپي تكرار كنيد.
اگر زياد جوش ميزنيد، حتما نوشيدن روزي 1 ليوان خاكشير را در برنامه غذايي خود قرار دهيد. خاكشير خنك است و گرمي روزهاي داغ را خنثي ميكند و به پوستتان جلا و جلوه خاصي ميدهد.

قيمت خاكشير پاك شده | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
خودن خاكشير بعد ليپوماتيك يا پيكرتراشي
خوردن خاكشير بعد از ليپوماتيك يا پيكرتراشي ميتونه به پايين نگه داشتن دماي بدن كمك كنه و باعث بشه داغي اي كه در بدن وجود داره رو تا حد زيادي فروكش كنه.همچنين بايد در نظر بگيريد بعد از ليپوماتيك بايد يك سبك زندگي اي داشته باشيد كه دچار چاقي و عوارضش نشيد كه يكي از مناسب ترين راه ها مصرف سبزيجات و گياهان هستش.
قيمت خاكشير پاك شده | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت خاكشير در عطاري-قيمت خاكشير در تركيه-قيمت خاكشير درجه يك-قيمت خاكشير در بازار شيراز مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 203 بازدید دیروز 508 بازدید کل 587544

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .